Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Piszczenie z nawiewu na włączonym silniku. POMOCY

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Piszczenie z nawiewu na włączonym silniku. POMOCY

    Sprawdź poduszki dolne pod silnikiem

  • #2
    Piszczenie z nawiewu na włączonym silniku. POMOCY

    Witam, mam problem z moją skodą. Mianowicie na włączonym silniku z okolicy środkowej kratki nawiewu wydobywa się taki pisk jak włączam nawiew (jakby zatarte łożysko). Po włączeniu przycisku ECON pisk ustaje. Dodam jeszcze że niedawno nabijałem clime, bo była pusta. Wcześniej tego nie było. Co może być przyczyną. Z góry dzięki za pomoc.

    Jeszcze jedno pytanie, przy jakiej temperaturze zewnętrznej włącza się klima. Czy jak na zewnątrz jest 17 stopni to klima powinna się włączyć jak dam na LO?

    Komentarz


    • #3
      Z tego co pamiętam to clima działa powyżej 5 st. C ale zaglądnij sobie dla pewności do instrukcji.
      Co do pisków to nie pomogę
      Pozdrawiam.
      Powoli ale do celu-"gdy się człowiek spieszy to się diabeł cieszy"

      Komentarz


      • #4
        Ok. A jakiś pomysł co do tego piszczenia?

        Komentarz


        • #5
          Witam,

          Ja mam to samo ale wcześniej nie zwróciłem uwagi że nie piszczy w trybie ECON. Więc musi to mieć jakiś związek z klimatyzacją (może ze sprężarką klimy).
          Jak wyłączę całkowicie nawiew na OFF to słychać jak piszczenie ustaje razem ze zwalnianiem obrotów wentylatora.
          Jak włączę nawiew na szybę to piszczy zdecydowanie ciszej, ale to może kwestia wygłuszenia przez inne ustawienie klap.
          Miałem już wyciągać wentylator ale na razie się wstrzymam może ktoś już to przerabiał.

          Komentarz


          • #6
            Hej, bez obrazy ale jak chcesz to możemy wróżyć z fusów i wymyślać przeróżne awarie. :P

            Tak na poważnie to zdemontuj od pasażera schowek i będziesz miał ładny dostęp do mechanizmu nawiewu i dmuchawy, będziesz mógł posłuchać czy to idzie od strony dmuchawy czy gdzieś głębiej od strony silnika. A po drugie jak już będziesz miał dostęp do dmuchawy to warto przeprowadzić konserwacje - wyczyścić z liści które będą zalegać pomiędzy silnikiem dmuchawy a jej obudową (bynajmniej u mnie były).
            ↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑

            Komentarz


            • #7
              Mi tak właśnie piszczała jak miałem pustą klimę
              Po nabiciu przestała.
              Skoro ty nabiłeś i dalej piszczy to nie pomogę

              Komentarz


              • #8
                hyp, nie chodzi o wróżenie z fusów ale o podobne specyficzne przypadki, na szczęście z braku czasu nie zdemontowałem schowka. Za to ostatnio klima zaczęła mi jakoś słabiej chłodzić, więc pojechałem uzupełnić czynnik. Okazało się że było go tylko 190g. zamiast 520. Po uzupełnieniu już nie piszczy. Ale to połowa sukcesu bo został zdiagnozowany wyciek w okolicy osuszacza. No i w tym przypadku trzeba wymienić chłodnicę klimy razem z osuszaczem. A cieknie dokładnie z pod tego białego plastiku.
                [img]]"]404 Not Found[/img] [/code]

                No chyba że da się to w jakiś sposób uszczelnić, bo jest w tym białym plastiku miejsce na klucz imbusowy.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez wini77
                  Okazało się że było go tylko 190g. zamiast 520. Po uzupełnieniu już nie piszczy.
                  Sprawdzenie ilość czynnika to podstawa podstawy, to jest pierwsza czynność jaką powinieneś zrobić przez przystąpieniem diagnozowania problemu i napisania postu, to tak samo jak byś miał auto bez paliwa i zastanawiał się czemu nie działa :diabelski_usmiech.

                  Pozdrawiam i bez urazy
                  ↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X